Измиващ гел-ексфолиант на Elea

Здравейте, момичета. :)
Днес ще ви запозная с един продукт за почистване на лицето, който за цената си се оказа доста добър.И това е измиващия гел-ексфолиант на Elea с флорална вода от здравец за мазна и смесена кожа.




Честно да си кажа за пръв път си купувам продукт на тази марка и определено останах доволна щом дори и повторих покупката.С тази статия ще се опитам да ви представя моите лични впечатления от продукта и какви предимства и недостатъци има той според мен. Като за начало ще започна с предимствата. Гелът е изключително нежен към кожата на лицето ми, като не я изсушава след измиването с него и я оставя мека и не раздразнена. Тази му неагресивна формула го прави добър вариант за хора с чувствителна кожа,който не могат да си позволят козметика от по-висок клас.Но това, че на мен действа по този начин не означава, че и при всички ще е така.Почиства добре кожата като отстранява излишното омазняване и замърсяванията.Също така почиства кожата ми и от грима, който е останал по кожата ми дори и след почистване с други козметични продукти.А флоралната вода от здравец оказва противовъзпалително и успокояващо действие върху кожата (в следващата ми статия може да прочетете за полезните свойства на флоралната вода).Друго предимство на този продукт, е че макар и съдържащ ексфолиращи частици в себе си подходящ за ежедневна употреба.Това се дължи на нежната му формула, както вече споменах.Като консистенция представлява прозрачен гел с малки сини ексфолиращи частици, които изпълняват основната почистваща функция.


Има лек едва доловим мирис на здравец.Количеството му е 150 g. и може да бъде намерен на цена между 4 и 5 лева.Може би единствения му недостатък, е че не е много икономичен и при ежедневна употреба свършва сравнително бързо.Е това е от мен за днес и се надявам, че статията ви е харесала и ще продължите да четете блога ми за напред.

Коментари

  1. През лятото и аз ползвах този гел за кратко, но той ми изушаваше кожата, но пък синята версия ми пасна идеално :)

    ОтговорИзтриване
  2. Здравей, The black orchid.Аз използвам този гел от вече около година и нямам никакъв проблем с него,изобщо не ми изсушава кожата.Той е предназначен за мазна кожа,а моята е точно такава и може би поради тази причина при мен не се получи този ефект и даже ми е перфектен.Предполагам кожата ти нормална и за това да ти е паснала синята версия. :)

    ОтговорИзтриване
  3. Кожата ми е смесена към мазна, обикновено използвам козметика за мазна кожа (най-вече гелчетата и кремовете за лице) и затова останах доста изненадана от това изсушаване, но явно грешката е моя, че подцених продукта :)

    ОтговорИзтриване
  4. Еми явно си е до кожа.Но важното е, че си намерила правилния продукт за теб :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/