REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

Здравейте,момичета :).След  дълго отсъствие отново съм тук и съм готова да споделя с вас мнението ми за един много мой любим продукт.А това е именно избелващия крем на българската марка Кокона и Майка.


От доста време се канех да напиша ревю за този крем,но все отлагах тъй като исках най-пълно и точно да си изградя мнение за него.И едва тогава да го споделя с вас.Но ето,че този ден настъпи и е време да започвам.Кремът се намира в бяло (непрозрачно) пластмасово бурканче,чийто дизайн е изключително изчистен и семпъл само с един етикет отпред,както сами може да видите на снимката.


Но според мен не е толкова важна опаковката а това,което се крие в нея.Продуктът вътре е с бяла гъста кремообразна консистенция с  приятен аромат.


Което значи,че крема съдържа парфюм,който може да се окаже алерген за някои от вас и с това трябва да се внимава.Нанесен на кожата кремът не попива напълно,колкото и в минимално количество да е нанесен и оставя мазен филм върху кожата ми.Именно поради тази причина го нанасях предимно вечер.Това е в минус за самия продукт,но не е нещо,с което неможем да се справим.Просто изчаквах около час да попие,колкото се може повече от крема,а след това с чиста кърпа отстранявам ненужното количество от него,което е останало на повърхността на кожата ми.Това е хубавото,че крема е подходящ както за бременни така и за жени с пигментни проблеми.Но аз го използвах да премахване на петната от пъпки,които ми излизат.Смея да кажа,че след употребата на този крем тенът на лицето ми значително се изчисти и изравни като петната от пъпки бяха заличени.Но това не стана като с магическа пръчка за няколко дни.Целия процес при мен продължи около месец и половина(като за това се иска постоянство,а не да се намажем няколко пъти и да очакваме чудеса).Тъй като го нанасях един път на ден,а не по два пъти къкто е посочил производителят.Първите резултати забелязах около втората седмица,като петната бяха леко избледнели.След един месец вече бяха едва видими, а след още половин месец вече бяха изчезнали.Дори едно  много упорито петно на контура на горната устна,което ми се беше получило от една възпалена пъпка също изчезна.Благодарение на активните си съставки от извлеци синьо-зелени водорасли,мечо грозде,магданоз и грейпфрут (познати ни с избелващите си свойства) се възпрепятства производството на кафяви меланинови пигменти и обецзветяват вече образуваните.Витамините А,E и F,подхранват и ревитализират кожата,а витамин С и UV-абсорберите възпрепятстват образуването на хлоазма (петна на бременността).А силиконовите деривати придават еластичност и провокират кожното дишане.Но както знаем при голяма част от жените силиконите предизвикват точно обротното действие като запушват порите и водят до обрадуването на комедони.При мен не се случи нищо такова,но жените с такъв проблем трябва да бъдат внимателни и да се замислят дали да си го вземат.Друго нещо,което искам да спомена,че най-благоприятното време за избелващи процедури  са есента и зимата когата слънцето не грее толкова силно.Но все пак ако сме решили го направим през лятото задържително трябва да използваме крем за лице с висок слънцезещитен фактор (50+).Защото така рискуваме опитвайки се да се оттървем от едни петна да си докараме други по-упорити.
    Моето мнение,че кремът на Кокона е един страхотен продукт,от който останах изключително доволна и  ще продължа с удоволствие да ползвам.А пробвали ли сте този крем и останахте ли доволни от него?

LOVE Grazzia!







Коментари

  1. Здравейте, благодаря за мнението! Ще се възползвам от възможността да изразя и своето. Този крем е НЕВЕРОЯТЕН! При мен ефектът настъпи на третия ден. Петната от пъпки и пигментацията от слънцето избледняха в самото начало и изчезнаха напълно след седмица и половина. Невероятно!

    ОтговорИзтриване
  2. Искам да попитам дали този крем се нанася на цялото лице или само там където имаме пигментни петна?

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea