Новите ми козметични похождения

Здравейте,момичета :).Днес ще ви представя новите ми козметични похождения,с който реших да се поглезя по повод рожденния ми ден.Първото,с което се сдобих е терапията в три стъпки Acne out на Biotrade за мазна и склонна към акне кожа.

Тъй като напоследък отново започнаха да ми излизат доста пъпки (а уж се бях отървала от тях), който се оказаха голяма напаст.За това и реших да предприема по-засилени мерки в борбата с тях.Другото, което си взех е избелващия крем на Кокона & Майка, с който ще се опитам да се справя с петната оставащи от въпросните пъпки.

Все пак на никой не би му било приятно да ходи като белязан.Може би ви е направило впечатление,че първите две неща не са  от декоративната козметика, а от бялата.Но аз съм на мнение, че за да изглежда един грим добре на лицето ни първо трябва да се погрижим добре за кожата ни с бяла козметика.Като се опитаме да се справим проблема,за да може кожата ни да изглежда максимално най-здрава и красива.Защото с грима може да прикрием за в момента даден проблем, но той си остава.И последните неща,с който се поглезих са бб крем на Skin79 Hot pink 
и две мострички на Missha  Signature real complet бб крем и Missha Time revolution-the first treatment essence за лечение и грижа за кожата.
В най скоро време очаквайте ревюта на всички продукти показани в статията и какви са моите впечатления за тях след употребата им.

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea