Garnier PureActive-Exfobrusher

Здравейте, красавици мои :).Днес с тази си публикация ще ви представя един продукт, който не е толкова нов на пазара, но който едва сега открих или по-точно се престраших да пробвам.А това е именно Garnier PureActive-Exfobrusher.

Както виждате тубичката е в два цвята бяло и синьо има подвижна глава, която се завърта.А на върха има четка,с която се почиства и ексфолира кожата.Честно да си кажа този завърташ механизъм служеш за пропускане на продукта до четката и това, че трябва да наведеш тубата,после отново да завъртиш главата и едва тогава да се пристъпи към почистване на лицето, в началото може да се окаже доста неудобен и бавен процес.Но с течение на времето след като се свикне става доста практичен поне според мен.Тъй като спестява излишното разхищение на продукта и точната му дозировка.По отношение на четката очаквах, че ще е много груба и твърда,което би довело до нараняване на кожата.
Но всъщност тя се оказа изключително мека и гъвкава,като добре ексфолира, почиства и масажира кожата на лицето.На кратко казано контактът с нея е много приятен.Консистенцията на самия продукт е водниста, като има много светло син цвят.Лесно се пени и е нужно малко продукт за почистването на цялото лице.Което го прави  като цяло доста икономичен.И това е добре,тъй като цената му не е никак малка и варира между 12 и 13 лева в зависимост от магазина, но аз си взех моя на промоция на цена 7,99 лева.Изключително добре почиства кожата ми и я оставя гладка и ексфолирана.За това и предимно го използвам,като последна стъпка за почистване на лицето,след като то вече е третирано с мицеларна вода и дегримьор.Колкото и да почиствам с тези продукти винаги кожата ми е ненапълно почистена,тъй като остава известно количество фон дьо тен във порите.А тази четка прониква в порите и ги почиства напълно.Но като, че ли малко ми изсушава кожата може би поради това,че съдържа салицилова киселина.Но като сложа след това малко крем и всичко си става ок.Може да се каже, че от всички преписвани му свойства този продукт изпълнява само едно и  това е да почиства добре кожата.И всичко останало като например да премахва черните точки,да намалява  производството на себум и да предотвратява появата на пъпки,не се изпълни и не видях особен ефект върху мен.Черните точки си останаха там,където си бяха,пъпките продължиха да се появяват, а кожата ми пак си се омазнява както преди.Като цяло мога да кажа, че съм доволна от този продукт само и единствено заради добрите му почистващи свойсва,които търсех и исках и не съм очаквала нещо повече.И определено бих си го купила отново.

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea