Мицеларна вода на Буржоа (Micellar water Bourjois)

Здравейте, момичета :). Днес ще ви представя мицеларната вода на Буржоа.Честно да си кажа купих я на риск, тъй като в магазина нямаше на друга марка освен на тази, а и бях уморена и не ми се обикаляше,затова и реших да я пробвам.Пък и ако не ми беше харесала можех да я дам на свекървата.Тя не е капризна и щеше да си я оползотвори.Но ето, че този риск ми се отблагодари.
Както сами виждате опаковката е доста изчистена и същевремонно стилна, а и според мен самата доста сладка.Този и светло лилав цвят и това топченце отгоре много ме радват.Но да се надявам, че това топче няма да ми изиграе някой лош номер и да се счупи, което доста би затруднило отварянето на тубичката.Като количество е 250 милилитра, което не е никак малко.Купих я на цена между 8 и 9 лека, но в зависимост от магазина може да бъде намерена и малко по-скъпо.Това е хубавото, че е предназначена за чувствителна кожа и дори хора с такъв тип кожа могат да я използват.Изключително ефикасно премахва грима ми и замърсяванията от лицето и очите ми.След нея чувствам кожата ми свежа и почистена, като не изпитвам нужда от допълнително измиване.Но аз лично го правя може би за да съм по-спокойна,че кожата ми и напълно почистена.Не дразни по.никакъв начин кожата на лицето ми единствено ако попадне малко в очите ми леко налютява, но незнам дали и при други е така.Мицеларната вода има много лек и деликатен аромат, който не се усещаи единствения вариант да го доловим е да подушим от бутилката.И макар, че самия производител да твърди, че няма аромат него го има.И това може би се дължи екстракта от бяла водна лилия.Като цяло моето мнение, тази мицеларна вода е един страхотен продукт,от който останах доволна и който бих купила отново.Освен това е един добър вариант за тези от вас, който не могат да си позволят мицеларната вода на Биодерма.А вие какво ще кажете по този въпрос.Използвали ли сте мицеларната вода на Буржоа и останахте ли доволни от нея?

Коментари

  1. Аз също страшно много харесвам тази водичка, справя се наистина добре с всичките си задачи и поне според мен няма особен смисъл да се плаща повече за нещо, което може да се замени с по-евтин продукт :)

    ОтговорИзтриване
  2. The black orchid радвам се,че ти харесва мицеларната вода на Буржоа.Аз също съм много доволна от нея и даже съм се запасила с още една опаковка,която взех на промоция.Пробвала съм и от по скъпите мицеларни води и тази върши почти същата работа,така че и аз съм на същото мнение както и самата ти каза,че няма особен смисъл да се плаща повече за нещо, което може да се замени с по-евтин продукт. :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea