[TAG] "Liebster Award"

Здравейте ,момичета.Преди два дни видях,че прекрасната Lemon Bee (http://limonenapchelichka.blogspot.com)  ме е номинирала за "Liebster Award" ,за което и брагодаря.И макар и с извесно закъснение бързам да отговоря на въпросите и.Но преди това ето и правилата.


1. Номинирайте 11 други блогъри, които имат по-малко от 200 последователи и ги уведомете.
2. Отговорете на 11-те въпроса на блогъра, който ви е номинирал.
3. Напишете 11 въпроса, на които трябва да отговорят.
4. Изпратете линк на  блогъра, номинирал ви.

Тъй като предполагам,че тагът е минал през блоговете на почти всички бюти блогърки и едва ли има някоя,която не го е правила,няма да номинирам никой, за да не се получават повторения.Това е извесно нарушаване на правилата,за което нека да бъда извинена.Но нека не се бавя повече и без много приказки започвам да отговарям на въпросите на Lemon Bee .

1. Вярваш ли в максимата, че добрата козметика е скъпата козметика?-Това е въпрос,по който може много да се спори и по който смятам, че всеки има своето мнение.И не може да ги виним за това,защото всеки има своите доводи,за да бъде прав сам по себе си.Но ако започнем да размишляваме задълбочено по този въпрос може да се напише цял роман на тази тема. Накратко казано моето мнение,e че повечето от нас чувайки думата скъпа козметика смятат, че тя е най-добрата,несъдържаща никакви вредни съставки за човека и тази,която би оказала най-благотворно действие върху нас.Да но тава не винаги е така.Доста често плащаме толкова висока цена за даден продукт не за неговите качествени съставки, а реално плащаме за името му или за името на самата марка производител.И ако се замислим да сравним съставките между така наречената маркова козметика и такавата от по-среден клас (не визирам най-най евтината струваща жълти стотинки),която е по-достъпна за хората,смятам че няма да има голяма разлика.И не веднъж практиката е доказвала,че един не толкова скъп продукт може да окаже много по-добро влияние върху нас,отколкото така наречената скъпа козметика,която може да ни е докарала алергии,обриви,излизане на пъпки и прочие.Ето затова всеки трябва да открие тези продукти,които най-пълно отговарят на неговите нужди и му действат добре,независимо от кой клас са.И не аз не смятам, че добрата козметика е скъпата козметика и не, не винаги тя съдържа само безвредни съставки.

2. Какво е мнението ти за българската козметика и кои са любимите ти родни продукти, които ползваш?-От българската козметика има доста добри продукти,които си заслужават да бъдат пробвани.И въпреки,че има още какво да се желае от родната козметика  тя все повече се развива и повишава своето качество,което я прави все по- конкурентна на българския пазар.Едни от най-любимите ми продукти без,които не оставам са бебешкия крем Бочко при подсичане и кожни раздразнения с екстракт от смрадлика,Хидратиращия крем на Билка с екстракт от пъпеш и краставица,розовата вода на Милва и пробиотичния крем за лице на Био Фреш.

3. Би ли си купувала българска декоративна козметика, ако някога такава започне да се произвежда?-Да бих си купувала стига продуктите да ми харесват и да съм доволна от тях.

4. Кой е най-скъпият козметичен продукт, който притежаваш?-Мицеларната вода на Биодерма от разфасовка от половин литър (ако се брои),ако ли не след това е бб крема HOT PINK на Skin79,който ми легна доста солено тъй като си го купих члез посредник.

5. Мислиш ли, че дългата коса е признак за женственост и ако имаш дълга коса би ли я отрязала в името на по-модерна прическа?-Да определено съм на мнение, че дългата коса е символна женственост,тъй като една жена изглежда много по-добре с дълга коса и може по толкова различни начина да я оформа и да си прави всевъзможни прически.Докато тези възможности при късата коса са доста по ограничени,но това не значи,че и тук няма доста добри попадения.И не не бих си отрязала косата в името на по-модерна прическа.Харесвам се с дълга коса и за нищо на света ни бих я направила къса.

6. Би ли си позволила да излезеш навън с червило в необичаен цвят - зелено, синьо, пембено :)?-Не не бих.Дори и с риск за живота си не бих го направила.Определено си падам традиционалист и харесвам по кафевите тонове червила.Стоят ми по естествено.

7. Ако имаш достъчно средства би ли си направила пластична корекция и каква? А, имаш ли такива ? :)-Като цяло не съм привърженик на пластичните операции.И харесвам хората да са естествени и да са такива каквито са.Определено не бих си направила,а и не съм мазохист и не бих могла да понеса толкова болка.Като си представя колко боли и директно се отказвам дори да си помисля за такова нещо hahahaha.

8. Чувстваш ли се некомфортно без грим? Или пък с грим... - Ами не свикнала съм да ходя без грим и въобще не ме бърка.И колкото странно да звучи макар,че се харесвам с грим не се чувствам комфортно с него.Сякаш не съм себе си, а друг човек.

9. Как предпочиташ да се гримираш - тип грим без грим или предпочиташ максимата като е гарга да е рошава?-Ооо определено предпочитам да се гримирам в стил без грим.Както вече по-горе споменах съм привърженик на максимално естествената визия.

10. Може ли грима да скрие грозния човек?-Колко и грубо да звучи може.Виждала съм покъртителни случаи,при които грима просто прави чудеса.И не говоря за хора родени примерно с някакакъв дефект.

11. Как избираш продуктите, за които да пишеш в блога си?-Чесно да си кажа на абсолютно случаен принцип.Просто виждам нещо,което от доста време се мъдри на тоалетката ми и което съм ползвала достатъчно дълго време, и съм си изградила някакво мнение, за да мога да напиша ревю за него.Като се старая статиите ми да са разнообразни и да не се повтарят.Е опитвала съм се и да си планирам статиите,но като,че ли не ми се получава.

Е това е от мен за днес и се надявам,че статията ще ви хареса.

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea