Avene Cleanance Gel review

       Здравейте, момичета :).След дълго отсъствие отново съм тук и съм готова да ви представя един продукт,който за кратко време успя да се превърне в мой любимец.А това е именно главния герой на днешната публикация Avene Cleanance Gel.Сдобих се с него доста спонтанно при едно от намаленията на марката,когато беше на цена от 15 лева, а и как можех да пропусна такава оферта.Купуването на това гелче беше и моята първа среща с медицинската козметика,към която имах големи очаквания и които в последствие бяха оправдани.

       И така нека преминем към същината на днешния пост и като за начало нека да започна с опаковката.Гелът е поместен в пластмасово правоъгълно шише,чиято капачка с завърташ механизъм открива малък отвор,от където излиза продукта.Освен това този механизъм е и доста стабилен и ни гарантира,че при едно пътуване гела няма да се разлее в чантата ни.Самия продукт  в бутилката е с гъста гелообразна консистенция,която е с зеленикав цвят и много свеж и приятен аромат.





       Това което ми харесва в този гел,е че е предназначен за смесена и мазна кожа,каквато е и моята и освен това не съдържа сапуни.С лекота гела почиства натрупаните през деня мръсотия и себум.Като оставя усещане за чистота и свежест. Другото,което ми направи впечатление,е че успява да матира кожата ми за няколко часа,което за моята мазна кожа си е направо постижение.Освен това имах възможността да го използвам и през лятото и през зимата.Като за летния сезон ми беше просто идеален,тъй като не усещах никакво опъване на кожата след употребата му,но през зимата не беше така.Явно през студените месеци кожата ми не е така мазна и се усещаше леко опъване.Но нанасянето на лек хидратираш крем след това оправяше нещата.А ето и абсолютния тест за мен,който направи Avene Cleanance Gel мой любимец.Това стана след едно от посещенията ми при козметичката,която направо си остави ръцете върху лицето ми.Цялата ми кожа беше зачервена и в рани.И ме болеше ужасно,дори без да си докосвам лицето пак ме болеше.А да си го почистех с измиваш гел беше почти невъзможно,защото всеки продукт,който пробвах ми предизвикваше парене, щипане и пак болки.Единствено този гел не ми предизвикваше нито един от горепосочените проблеми и само с него успявах да си измия спокойно лицето. Като кожата ми след това се чувстваше по-успокоена и не така раздразнена(благодарение на съдържащата се в него термална вода Avene, така известна с успокояващите си свойства ).Просто Avene ме спечелиха с този свой продукт.
       И като за финал ето какво харесвам в Avene Cleanance Gel.
-съдържа термална вода Avene
-не съдържа сапуни и парабени
-подходящ да склонна към омазняване кожа
-икономичен (съвсем малко количество е достатъчно за почистване на цялото лице)
-хипоалергенен
-некомедогенен
-има свеж аромат
-съдържа рициново масло (Castor oil)
-съдържа Gliceril Laurate (иновативна съставка,която намалява излишното количество себум,благодарение на която кожата остава матирана)

Състав (Ingredients):AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA),WATER (AQUA), SODIUM LAUROYL METHYL ISETHIONATE,ZINK COCOTH SULFATE,POLYSORBATE 20,SODIUM COCOAMPHOACETATE,CETEARETH-60 MYRISTYL GLYCOL,PEG-40 HYDRO-GENATED CASTOR OIL,CITRIC ACID,DISODIUM EDTA,FRAGRANCE (FARFUM),GLYCERYL LAURATE,GREEN 5 (CI 61570),SODIUM BENZOATE, SODIUM HYDROXIDE,YELLO 5(CI 19140), ZINC GLUCONATE.
                Аз останах доволна от Avene Cleanance Gel и определено за в бъдеще ще продължавам да си го купувам и да му поверявам грижата за кожата на лицето ми.Даже вече съм заредена с втора опаковка от него хихи... А вие пробвали ли сте го и останахте ли доволни от него?

LOVE Grazzia!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea