" В света на книгите" - част първа



   Здравейте, момичета. Предполагам, че с днешния пост ще ви учудя, тъй като този блог е със съвсем друга тематика. Но много ми се иска да мога да споделя с вас за една друга моя страст, която се зароди в мен преди няколко години. И която също заема важно място в живота ми, както и интереса ми към грима и бялата и декоративна козметика въобще. А това е именно любовта ми към книгата. Не един или два пъти, когато съм била подложена на огромен стрес, напрежение, тревога или просто нещата не са се случили така както бих желала. Посягам и отварям поредната книга, която съм започнала да чета. С разлистването на страниците на книгата се пренасям в един друг свят, където забрявям всяка тревога и проблеми. Но не си мислете, че посвгам към книгите само, когато нещо не ми е наред. Даже напротив правя ги винаги, когато имам свободно време и то с голямо желание и любов. Много бих желала тази рубрика да се превърне в нещо като традиция. И с всеки следващ пост ще споделям с вас кратко резюме за всяка една книга, която аз лично също съм прочела. Като тайничко се надявам, че по този начин ще събудя и вашия интерес към четенето на книги. Аз лично съм голям фен на любовните романи и именно поради тази причина повечето от резюметата ще бъдат на такъв тип книги. Но това не значи, че няма да има и други стилове. Е момичета оставям ви да се пренесете за кратко в света на една от книгите от поредицата " Световни любовни романи" и ви пожелавам приятно четене.

   " Тъмна луна" - Катрин Робърдс

   Кейтлин е осиротяла красавица без бъдеще, докато безпардонен благородник, беглец от закона, не я спасява буквално от улицата. Сега двамата яздят рамо до рамо в сенките на ноща - отчаяно бягство от корумпирани служители на закона - окрилени от адреналина на надпреваратаи от любов толкова дива свободна, колкото вятърът в полето. Кейтлин се е заклела, че никога няма да се отрече от Конър - нейния смел спасител и чувствен любовник. Но за да го спаси, тя е принудена да го предаде. И все пак гордата лейди не може да предаде страстта, която свързва сърцата им... и принуждава Конър отново да рискува живота си, за да спаси единствената жена, която обича.
   " Чувствено, греховно... едно наистина пленително удоволствие, което ще ви съблазни и остави без дъх, молещи за още"

   Надявам се, че този пост ви е харесал.И ще се радвам да споделите вашето мнение дали е така.А вие обичате ли да четете книги и от кой жанр?

LOVE Grazzia!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea