La Roche Posay Effaclar gel moussant purifiant ревю

    Здравейте, момичета :) ! Днес ще си поговорим за La Roche Posay Effaclar gel moussant purifiant /както става ясно от заглавието/, който използвам всекидневно от около три месеца и смело мога да заявя, че е един страхотен продукт. Първата ми среща с този гел беше в следствие на участието ми в четириседмичното изпробване на крема Effaclar [+] сред 1000 участници. Като ми бяха изпратени комплект от по седем мостри с гела и крема от серията Effaclar. Благодарение на участието ми в това тестване, успях да открия един нов страхотен продукт за моята кожа, който вече закупих в пълен размер.
   И така накратко за самия гел. Той е разположен в стандартната тубичка, която се изстисква и се затваря стабилно, така че няма опасност продукта да се разлее.

 

Като консистенция е прозрачен гел, който при контакт с водата прави обилна пяна, като количество колкото едно грахово зърно е напъл но достатъчно за почистването на цялото лице.                                                                                                                      



Гелът има приятен свеж аромат /незнам защо но ми мирише на лимон/, който ми действа супер oбодряващо сутрин, когато все още не съм се разсънила и ми се спи. Effaclar gel деликатно и ефективно отстранява замърсяванията и излишния себум натрупали се през деня, като не изсушава кожата /пoне при моята мазна кожа е така/  и оставя след себе си приятно свежо усещане.                                            
 Като заключение ще обобщя плюсовете и минусите му.                                                                    Плюсове:
- подходящ за чувствителна смесена и мазна кожа
 - много икономичен
 - съдържа активната съставка цинк, която се бори с несъвършенствата     
 - съдържа термална вода La Roche Posay /действа успокояващо и против раздразнения      
 - не съдържа сапун
 - не съдържа оцветители                                         
 - не съдържа парабени                                             
Като минус единствено откривам:                        
 - наличието на Phenoxyethanol в състава            
Определено La Roche Posay gel за мен е един невероятен измиващ продукт, който препоръчвам.А вие пробвали ли сте го и останахте ли доволни?                                                         
LOVE Grazzia!                                                                               

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea