Le Petite Marseilials 1-минутен балсам за коса с бадемово мляко и ленено семе

   Здравейте, прекрасни! Малко ми е странно да пусна днешния пост. Поради простата причина, че днес за пръв път ще пиша за продукт, от който не съм особено впечатлена. Но това, че на мен не ми е допаднал не значи, че и при вас ще е така. И така накратко ще ви разкажа как се сдобих с този продукт. При поредната ми обиколка по магазините забелязах на един от рафтовете 1- минутния балсам за коса с бадемово мляко и ленено семе на Le Petit Marseilials, който беше намален доста. Като цената беше между 3 и 4 лева. При тази цена неможех да устоя да не го грабна, а и като се замислих балсама ми за коса беше на свършване. Така, че съвсем скоро щях да имам нужда от нов и тази ми покупка щеше да ми влезе в употреба.. Общо взето това е предисловието за самия продукт. Но стига съм се бавила повече и продължавам към същността на днешния пост.


   Балсамът е поместен в този тип тубички, които се изтискват, като капачката се затваря стабилно и няма опасност от разливане. Самата тубичка е много е много сладурски украсена и мен лично много си ме радва. Продуктът вътре е с гъста балсаместа консистенция, която е бяла на цвят.



При отварянето на капачката осезаемо се усеща аромата на горчив бадем. Но нанесен на косата не се задържа за дълго. В балсама се съдържат бадемово мляко от бадеми добити в Средиземноморието и ленено семе, от което е получен този екстракт е произведено вав Франция. И е сертифицирано като добито чрез органично земеделие. Като сметнем, че и двете неща се намират на едни от челните места в състава, този балсам изглежда доста обещаваш. Според самия производител балсамът е предназначен за възстановяване и лесно разресване на нормална коса с чупливи краища. Като косата би трябвало да е възстановена и безупречно разплетена по цялата си дължина. Възвърнала си мекотата, гъвкавостта и блясъка си. Е общо взето какво да ви кажа при мен не забелязах, кой знае какъв положителен ефект, който да ме впечатли. Наистина усещам косата си мека и сравнително лесно се разресва. Но ми се искаше балсамът да бъде една идея по-хидратиращ. Тъй като краищата на косата ми са доста сухи и се нуждаят от наистина по-дълбока хидратация, така че разресването да е максимално най-лесно. Явно този продукт не е подходящ за моята коса и ми идва леко слабичък като действие. А що се отнася до възстановяването и блясъка не съм забелязала някаква разлика. Кратко и ясно казано този балсам не отговаря на нуждите на моята коса. Като цяло не е толкова лош продукт, но дори и на тази цена, на която си го взех не бих го купила отново. Поради горепосочената причина. Надявам се, че с този пост съм ви била поне малко полезна.

LOVE Grazzia!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea