Review: Bioderma Hydrabio serum

   Здравейте, красавици! Днес искам да споделя с вас за моя спасител през зимните месеци, който се грижи през последните две години кожата ми да бъде добре хидратирана и да изглежда сияйна. Е досетихте ли се вече кой е този мой верен помошник? Няма повече да се бавя и ще споделя, че това е именно Bioderma Hudrabio serum. По принцип кожата ми е ужасно мазна и през летните месеци не търпи никакви кремове. Но през зимните месеци не е така. Доста често я усещам опъната и дехидратирана, а понякога дори се лющи на места. Поради тази причина в студа се налага да разчитам на по-дълбоката хидратация, която ми дава серума на Биодерма. И преди да продължа към съшността на поста ще ви запозная с това, какво казва самия производител за продукта.
   Bioderma Hydrabio serum е първия хидратиращ концентрат с AQUAGENIUM. Парентът AQUAGENIUM, който се съдържа във всички продукти от гамата Hydrabio, стимулира естествения процес на хидратация на кожата и и помага да възстанови своята естествена защита. Патентования естествен комплекс D.A.F /подобрена дерматологична формула/, повишава прага на поносимост на кожата. Интензивно хидратирана, кожата възстановява комфорта, еластичността и блясъка си. Съдържа още 15 % глицерин и хиалуронова киселина.


   А ето какви са и моите впечатления. Като за начало няма да ви описвам каква е опаковката, тъй като предполагам продукта ви е добре познат. Единственото, което ще кажа, че ми харесва решението на марката да направят опаковката да бъде с помпичка. От гледна точна на удобството, което дава при дозирането на продукта и от хигиенна страна. Тъй като не се налага да бъркам с пръсти в тубичката. Самият серум е с прозрачен цвят и водниста консистенция, като има лек и свеж аромат. 



Благодарение на изключително леката си формула /макар, че е предназначен за силно дехидратирана кожа/, нанесен на кожата на лицето ми серума попива мигновено, като не оставя никакви следи или да лепне. Освен това при мен не предизвиква допълнително омазняване, общо взето не повече от обичайното. На сутринта кожата ми изглежда видимо освежена, като се усеща хидратирана и мека на допир. Като плюсове аз отчитам това, че Bioderma Hydrabio serum e:
- отлична основа за грим
- некомедогенен
- не съдържа оцветители
- хипоалергенен
- има отлична поносимост
- дерматологично тестван

   В заключение ще кажа, че серумът на Биодерма е един страхотен продукт, който много харесвам и който за в бъдеще ще продължа да ползвам, защото наистина хидратира добре. А вие пробвали ли сте го и останахте ли доволни? Ще се радвам да споделите с мен вашето мнение.

LOVE Grazzia!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea