Review: Herbina Volume сух шампоан

   Здравейте, красавици! Знам, че темата за сухите шампоани не малко е дискутирана и обсъждана и предполагам, че ужасно ви е омръзнала. Но не мога да се сдържа да не споделя с вас за новото ми откритие от света на сухите шампоани. Пробвала съм не малко от този вид продукти на не една и две марки. Но нито един от тях не е успявал до сега да измести любимия ми сух шампоан на Radical. И ето, че чудото се случи преди около седмица, когато любимеца ми беше свършил в магазина и така да се каже бях принудена да взема единствения наличен в момента.Това беше сухия шампоан на Herbina за обем. Какво да ви кажа това беше любов от пръв поглед или ако трябва да бъда по-точна любов от първото ползване. Не искам думите ми да прозвучат пресилено, но това е истината. Да, да, да най-после открих моят сух шампоан. Йей! Но преди да продължа с ревюто нека да ви запозная малко със самата марка.
   Herbina e козметична марка, която включва продукти за грижа на кожата и лични хигиенни продукти. Линията е създадена и се произвежда във Финландия, една от екологично чистите страни в Европа. Внимателно подбраните и тествани съставки и съвременната технология гарантират изключително високо качество на продуктите на Herbina при добра цена. Козметиката Herbina осигурява естествена грижа и свежест през целия ден. Продуктите са познати и се продават в над 20 страни.
   Продуктите Herbina съдържат активни съставки, получени от природата. Те се грижат, подхранват и защитават кожата и косата, помагат да функционират нормално и ги защитават от вредното въздействие на околната среда. Суровините са подбрани с мисълта, че продуктите са подбрани за ежедневна употреба - теса чисти, безопасни и нежни. Темата за природата винаги присъства в дизайна на продуктите Herbina - зелен цвят, флорални мотиви и теми. Продуктите Herbina не са тествани върху животни. Освен това са и дерматологично тествани.
   И така самият сух шампоан се намира в стандартните за този вид продукти, флакони под формата на дезодорант със сив металически цвят и зелени флорални мотиви отпред.

  

Освен това има страхотен аромат, който аз лично определям като на зелена ябълка. Струята, която изпръсква самия флакон е толкова фина, че не оставя никакви бели следи върху косата и не дразни скалпа. Е може би вече се зачудихте , какво толкова му е специалното на този сух шампоан. А това е, че придава един страхотен обем на косата, който не съм постигала с нито един сух шампоан до сега. Освен, че косата изглежда видимо освежена, но и я усещам стилизирана сякаш съм впръскала лак за коса в корените и съм ги тупирала. Предполагам, че точно на този факт се дължи големия обем, който се получава. Освен това получения ефект се задържа сравнително дълго, а ако реша, че се е развалил обема просто прокарвам пръсти през косата. Като по този начин я повдигам и връщам първоначалната и форма, която съм получила при впръскването на сухия шампоан. Какво да кажа просто съм очарована от тозо продукт. Което ме кара да имам желание да изпробвам и други продукти на марката. И като се познавам предполагам, че това ще стане съвсем скоро.
  А вие пробвали ли сте го и останахте ли доволни?

LOVE Grazzia!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea