Любими продукти: Февруари 2016

   Здравейте, красавици! Честита Баба Марта на патерици. Да сте живи и здрави, весели и засмени, бели и червени. Хехе че и рима има. И така продължавам по същество. Днешния пост ще бъде посветен на онези продукти, които ми станаха любимци и които най-много използвах през изминалия месец. Тъй като ежедневието ми е изключително забързано и сутрин не ми остава почти никакво време за гримиране и общо взето се налага да карам по бързата процедура. Списъкът ми с любимци за месеца ще бъде кратък, но за сметка на това ще бъде изпълнен с продукти, които наистина харесвам и съм използвала непрестанно.


   Като за начало ще започна с продукта, който промени начина ми на гримиране през изминалите месеци.
1. Молив за очи Glimmerstick diamonds на Avon в цвят Smokey diamond и Black ice - това са буквално най-лесните за нанасяне за мен моливи. Мажат се като масло на очите и дори при моите мазни клепачи издържат почти цял ден без размазване. Освен това обожавам факта, че са автоматични и се отървах от досадното подостряне.
2. Основа за сенки на Artdeco - честно да си призная тази основа за сенки я бях забравила и  предишната ми любов към нея сякаш беше изчезнала. Но това може би се дължи на дългия ми период на апатия към всякакъв вид гримове и към гримирането въобще. През това време си ходех натурална и никакви такива продукти не ме интересуваха. Но сега любовта ми към тази база се разпали отново с пълна сила. Обичам я толкова много, защото прави сенките ми да са бетон, да не помръдват цял ден без да се събират. Чак съвсем към края на деня имайте напредвид, че става въпрос за 9 или 10 часа вечерта леко ме предава. И като пресметна, че съм се гримирала към 8 часа сутринта това си е цял рекорд. Освен това обичам да я нося самостоятелно на клепача без никакви сенки, само с нвкакъв молив поставен като очна линия /чиято дълготрайност искам да удължа така, че да не се размаже/. И това, че не е матова, а е перлена при мен я прави да стои супер естествено и ми позволява да я нося дори и самостоятелно без никакви сенки.
3. ВВ cream Missha perfect cover - през последния месец, кожато искам кожата ми да бъде добре изглеждаща и да е свежа, залагам на този Вв крем. В началото никак не ми хареса, но сега се преоткрихме взаимно. Стои супер естествено, като втора кожа ми е. Цвета ми пасва идеално и често, когато го нося околните не забелязват, че имам нещо на лицето, но въпреки това забелязват ефекта от него. Идеален е ако искате по-леко покритие, което да стои естествено и въпреки това да изравнява перфектно тена на лицето. Освен това има SPF 42, което си е доста висок фактор за такъв вид продукти. Е как да не го обикне човек този ВВ крем?
4. Спиралата на Lancome Hypnose Drama - буквално това е най-откачената спирала, която съм използвала. Как успява да внесе такова безредие в миглите ми незнам. Общо взето всяка стърчи на различна страна и е със собствено мнение :D . Наистина ми коства доста усилие докато вкарам всичко в ред, но за крайния резултат си заслужава. Просто тази спирала прави миглите ми да са толкова дълги все едно, че съм с изкуствени. Такъв ефект не съм постигала с нито една спирала до сега. Поради тази причина я сложих в графата любимци.
5. Спиралата на Max Factor Clump Defy - за тази спирала ще бъда кратка, но от това, което ще кажа за нея ще разберете, защо толкова я харесвам. Идеален туш, нито е много течен, нито е много сух. Така, че може веднага да си я ползвате, а не да се налага например да чакате туша да се позгъсти. Не се рони и и много добре извива миглите, като извивката се задържа цял ден. И като бонус към всичко това придава и обем да миглите, и това ужасно ми харесва.
6. Гланц за устни на Bell с номер 404 - този гланц не лепне, усеща се комфортно на устните, като не ги изсушава. А това, клето ме кара да го харесвам толкова много е сладурския розов цвят, който стои много хубаво на моите устни. И за разлика от повечето гланцове успява да се забележи добре цвета.
   Е това бяха моите любими продукти за този месец. А какви са вашите? 

LOVE Grazzia!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea