Review: Decleor expression de l'age roll on

   Здравейте, красавици. Тези дни ровейки се из компютъра ми намерих ревю, което е написано преди време и поради незнайни дори и за мен самата причини не е било публикувано в блога. И тъй като  напоследък мозъка ми е направо блокирал и съм нещо като в творческа апатия, реших да го публикувам. Макар и с доста закъснение. Пък знам ли може да бъде от полза за някой. С рол-она на Decleor се сдобих  с покупката на списание Grazia, към което беше подарък. Пък и за цената  от 8 лева си изглеждаше голяма оферта. Да можеш да  вземеш продукт за 8 лева, чиято реална цена е над 80 лева, е това не е за изпускане. Все пак за тази си цена , дори и да се окажеше несполучлива покупка, нямаше да е толкова фатално. Така общо взето  любопитството ми надделя над здравия разум и по този начин  се сдобих  с въпросния продукт на Decleor.
   Decleor е висша френска козметика с натурални продукти насочени към "Ароматерапия и фитотерапия, козметични процедури  и козметични продукти на базата на етерични масла и растителни екстракти, произведени в Париж." Според Decleor  пол-онат е предназначен за изглаждане на околоочния контур, челото и контура на устните. Етеричното масло то нероли омекотява кожата, докато хиалуроновата киселина  я хидратира и запълва повърхностните линии. Комплексът от пшеничен протеин в микросфери  прави лицето по-гладко и да изглежда видимо по-младо. Екстрактите от био ретинол  и хибискус  се борят с мимическите бръчки в околоочната зона. А екстрактът от черешов цвят  осигурява дългосрочна хидратация, като разкрива по-гладък и младежки вид на кожата.


   На пръв поглед по-горното описание  поставя продукта в графата обещаващи продукти. Но дали е така ще разберете малко по-нататък в поста. Като за начало продуктът е поместен в жълта тубичка, която завършва  с накрайник с три топчета, от където и излиза самата течност, която представлява  белезникав гел с лек и сладникав аромат. Нанесен на кожата гелът попива бързо без да оставя мазен филм. В началото и при мен се появи така наречения кир ефект, който се получава, когато си разтъркам очите. Това да си кажа  едва не ме влуди и дори бях на крачка да го изхвърля. Явно нещо не беше както трябва. Именно тогава онези три топчета проработиха за мен.



Започнах да нанасям гела на тънък слой , като масажирам  кожата с трите топчета  до пълното му попиване. След това кир ефект нямаше.До това се стигна след след много опити и грешки.Просто не исках да се откажа така лесно от него. Забелязах, че докато използвам рол-она зоната около очите ми беше мека, хидратирана и изглеждаше по-освежена. В това отношение  останах много доволна, защото имах нужда от по-дълбока хидратация. Дали оказва някакво влияние върху бръчките не бих могла да кажа, тъй като аз нямам все още такива. Освен мимическите, но те са нещо неизбежно.Именно в тази област  нанасях гела , но не забелязах някаква промяна или да оказва някакво действие. Така да се каже в тази насока според мен нищо не вършеше.Харесвам начина, по който гела хидратира кожата ми  и това, че не я дразни , но нищо повече. Като цяло  не съм кои знае колко впечатлена от него с изключение на хидратацията, която дава. И ако трябва да си го взема на тази цена от около 80 лева не бих го направила, просто не си заслужава. За по-малко пари  има продукти, които вършат същата работа. Така, че определено  не бих си го взела, освен ако отново не фо пуснат със списанието, на много по-достъпна цена.
   А вие пробвали ли сте го и останахте ли доволни?  Какъв околоочен крем използвате  и каква е вашата грижа за тази зона?

LOVE Grazzia!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea