Review:Max Factor Lasting performance фон дьо тен

   Здравейте, момичета. Незнам дали съм го споменавала, но предполагам, че не. Колко ми е трудно да си намеря подходящ фон дьо тен по редица причини. Къде няма подходящ цвят за мен, тъй като спадам към групата на снежанките хаха или дадения фон дьо тен стои на лицето ми като маска и ми запушва порите и така нататък. Погледнато от страни ситуацията изглежда плачевна и повярвайте ми наистина е така. Но преди известно време тествах един фон дьо тен, който много ми допадна и успя да покрие моите изисквания. Това е фон дьо тена на Max Factor Lasting performance. Това е фон дьо тен, чиято формула предпазва лицето. Дълготрайната му формула съдържа специална силиконова съставка, която придава чувство на лекота и липса на излишно омазняване по кожата. Специално разработена технология, която не позволява текстурата на продукта да оставя петна при допир и триене. Не съдържа ароматизатори.



   Ето какви са моите впечатления от него. Фон дьо тена има лека флуидна текстура, която се разнася много леко и това прави работата с него много лесна. Моят цвят е 101 Ivory beige, който е с розов подтон. Цвета ми пасва идеално. И нанесен на кожата ми стои супер естествено, а не като маска. Покривността му е от средна до пълна, което примерно за хора с по-големи несъвършенства би бил голям плюс. При мен не предизвиква изсушаване или допълнително омазняване на кожата е по някое време лъсвам в Т-зоната, но при мен това е неизбежен факт дори и ако съм с матираш фон дьо тен. Така, че от тази гледна точка съм доволна лъсна ли просто матирам с малко пудра. Освен това с този фон дьо тен нямам проблеми с капризната ми кожа. Не ми подчертава фините линии на лицето, не ми запушва порите и не ми предизвиква пъпки или образуването на черни точки. С него кожата ми се чувства комфортно и ефирно. Другото, което ми направи голямо впечатление, че е изключително дълготраен. Налагало ми се е да разчитам на него от 8 сутринта до 10 часа вечерта, като за този период си е стоял на мястото и не се е свличал, както се случва при някои фон дьо тени. Освен това много харесвам факта, че наистина не оставя при допир петна по дрехите. Този така често срещан проблем ми е толкова омразен, че се е случвало заради него да не си сложа фон дьо тен при излизане. Ама, че съм каприз...
   В заключение ще кажа, че харесвам много фон дьо тенa на Max Factor Lasting performance и определено го препоръчвам. Заслужава си да му бъде обърнато внимание. А вие пробвали ли сте го и останахте ли доволми? А ако не какъв фон дьо тен използвате? 

LOVE Grazzia!




Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea