TAG: 25 facts about me

   Здравейте, прекрасни. И честит празник. Тъй като през последната седмица в блог пространството плъзна тага 25 факта за мен и може би вече не остана блогърка, която да не го е правила. Та мога ли аз да остана по-назад и да не го направя. И в този ред на мисли се сетих за поговорката " Жабата като видяла, че коня си вдига краката да го подковават и тя ги вдигнала". Хаха, че и моята работа стана същата. Но шегата на страна и продължавам към 25-те факта за мен.
1. Доста често ме питат от къде родителите ми са измислили това име Грациела. Еми така се получава, когато мама гледа прекалено много латиноамерикански сапунки хихи...
2. Обожавам да пътувам. И си мечтая един ден да имам възможността да ида на околосветско пътешествие.
3. Ужасно срамежлива съм, но отпусна ли се просто неможе да ми се запуши устата.
4. Харесвам много земните, естествени и лъчезарни хора.
5. Мразя лицемерието и лъжата. Даже мразя е прекалено слаба дума, направо ги ненавиждам.
6. Веднъж загубя ли доверие в някой , няма връщане назад.
7. Аз съм царицата на издънките. Благодарение на голямата ми уста съм попадала в такива конфузни ситуации, че ако започна да ви разказвам ви гарантирам, че ще се смеете със сълзи.
8. Обичам като се захвана с нещо да го изпипам до последния детайл, ако ще трябва да го правя през пръсти по-добре изобщо да не се захващам.
9. Зодия Дева съм. Но както казва майка ми нямам нищо общо с девите. И ако трябва да назова име на подходящата за мен зодия. То това ще е "инат".
10. Обожавам бебетата. И когато видя някое едвам се сдържам да не го намачкам и нацелувам.
11. Влюбена съм в сините очи. Аххх как ми се искаше и моите да бъдат с такъв цвят. Но какво да се прави като съм се родила с кафеви.
12. Обичам да шия гоблени. И противно на очакваното това ми доставя голямо удоволствие и ме успокоява.
13. Рисувам много добре, но за жалост почти не съм го правила от ученическите си години.
14. Родена съм и цял живот съм живяла в Казанлък. И се гордея, че точно той е родния ми град.
15. Ако имах възможност да избирам в ков държава да живея различна от България. То това би била Съединените щати /Америка/.
16. Непоправима романтичка съм.
17. Обичам да чета любовни романи. И като се замисля напоследък това е основното ми четиво.
18. От личен опит знам, че по-добър ичител от живота няма.
19. Слушам почти всякаква музика стига да ми хареса самата песен.
20. Много съм чувствителна и често плача, но не се срамувам от това.
21. През последните няколко години открих, че мога да бъда по-силна отколкото съм си мислила и мога да се справя с неща, които дори не съм и подозирала.
22. Предпочитам да имам приятели, които буквално да се броят на пръстите на едната ми ръка, но да са истински. Отколкото да съм заобиколена от куп лицемери.
23. Не пия и не пуша.
24. Още от малка винаги съм била с по-различно мислене от връстниците ми. И като цяло повече се разбирам с по-големите от мен.
25. Рядко бъркам в преценката си за хората.
   Тов е от мен за днешния пост. Надявам се, че ще ви е интересно да прочетете тези 25 факта за мен.

LOVE Grazzia!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea