Nivea Men Sensitive After Shave balm като праймър - размисли и страсти

   Здравейте, прекрасни. Предполагам, че не е останала блогърка в България, която да не е завладяна от така наречената "мода", ако може така да се нарече, да се използва като основа за грим балсамът за след бръснене на Nivea. Водена от чисто блогърско любопитство нямаше как да не видя за какво става на въпрос и за какво общо взето се вдига толкова шум. Какво толкова невероятно прави за грима този балсам? Първоначално да ви кажа идеята ми се струваше доста налудничава, но след като видях в Лили балсама на Nivea на цена от 1.70 лв. реших и аз да го пробвам.



 Вече близо месец и нещо го използвам като основа за грим и въпреки това все още мнението ми за него е на кантар. И ако продължите да четете поста ще разберете защо.
   Балсамът е с лека, дори бих казала доста водниста текстура, която се разнася лесно по лицето и по е при мен попива бързо.



Не оставя мазен филм върху кожата, но и не я матира. Не съм забелязала да свива порите или да дразни кожата по някакъв начин. Има силно осезаем аромат, който за някои може да бъде неприятен. Това е хубавото, че минйта или две след като е нанесен на лицето аромата изчезва. Като цяло е страшно икономичен продукт и съвсем малко количество е необходимо за да се намаже цялото лице. Това, което ми харесва много е, че благодaрение на съдържащия се глицерин в балсама на Nivea фон дьо тена се разнася изключително лесно, направо се маже като масло и прилепва добре към кожата, като го прави да изглежда супер естествено. Но не съм забелязала да удължава дълготрайността му, за което споменават много от момичетата, които са го ползвали. До тук казаното звучи добре и би трябвало вече да ви казвам, колко много харесвам този продукт. Но както се сещате винаги има едно "но", което разваля цялата картинка. Когато използвам балсама кожата ми лъсва по-бързо от обикновено и се налага да използвам пудра, за да оправя нещата. И като сметна, че все още времето не е толкова топло, а лъсвам бързо, когато го ползвам. От там си мисля, че поне за мен няма да подходящ да го използвам през лятото. Общо взето връзката ми с балсама се клатушка между love-hate. Ту го харесвам, ту не. Така, че днешния пост няма да бъде нито негативен, нито позитивен за този продукт, тъй като както вече ви казах, че мнението ми е все още на кантар. Но ако има някаква промяна веднага ще има ъпдейт. Не се съмнявайте в това.
   А вие пробвали ли сте го? И смятате ли, че би могъл успешно да се използва като основа за грим?

LOVE Grazzia!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea