Review: Max Factor Clump Defy mascara

   Здравейте, прекрасни. Пролетното слънце все повече започва да ни радва с лъчите си и да внася ведрина и свежест в живота ни.. Няма ги вече мрачните и студени зимни дни има само слънце е много усмивки. Но въпреки това на мен ми е толкова лежерно и ме е налегнал такъв мързел, че не е истина. С публикуването на днешния пост се опитвам да вляза в ритъм , но да видим дали ще се справя. Така, така, така стига вече съм ви занимавала с моята особа и да продължавам по същество. Днешния пост ще бъде посветен на спиралата на Max Factor Clump Defy, която е част от линията на марката False last effect. Марката обещава 200% обем без слепване, както и невероятна извивка на миглите при употребата на тази спирала. На пръв поглед всичко изглежда повече от прекрасно, но да видим как стоят нещата на практика.


   Спиралата е с лилава опаковка с характерната за марката тумбеста форма, като четката е с извита форма и гумени власинки. Количеството на туша е 13,1 мл. , което си е доста за такъв тип продукт. Като консистенцията му поне според мен е нито много суха, нито много течна. Макар и странната форма на четката спиралата се нанася супер лесно. Да си призная в началото ми беше малко по-трудничко да си я сложа поради извитата форма на четката, но просто преди това не бях използвала спирала с такъв тип четка. Нанесена на един слой спиралата придава естествен вид на миглите, но това е хубавото, че позволява напластяване, като по този начин се получава по-голям обем, но без да слепва миглите. Освен това придава така желаната извивка, без да се налага да се използва миглоизвивачка. Нанесена на миглите издържа цял ден без да се размазва или рони, което си е голям плюс. Маха се сравнително лесно без да се налага да се търка упорито. Другото, което ми харесва е, че не дразни очите и за тези от вас, които са с по-чувствителни очи би им допаднала. Определено спиралата отговори на всички очаквания, които имах към нея, което ме накара да я харесвам толкова много и я направи една от любимите ми спирали. Така, че горещо я препоръчвам, ако искате наистина хубава спирала на добра цена.
   А коя е вашата любима спирала на, която залагате всеки ден?

LOVE Grazzia!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea