Review:Cien make-up remover

   Здравейте, прекрасни мои. Както добре знаете пред каква дилема се изправя всяка една от нас при избора на продукт за премахване не околоочен грим. Буквално можем да прекараме часове пред стелажите в дрогериите в чудене какъв дегримьор да изберем. Но въпреки неимоверните усилия, които сме положили, за да изберем правилния продукт, който да отговаря на нашите очаквания и въпреки всичко резултата да се окаже повече от плачевен. А ако трябва да съм откровена и до ден днешен съм в търсене на "идеалния" продукт за премахване на околоочен грим. Просто до сега не е имало някой, който да покрие всичките ми очаквания. Е какво пък чак толкова ли са ми високи изискванията? Това, което очаквам от един такъв продукт е деликатно и ефективно да премахва всичкия грим около очите, като на сутринта да не се налага да се чудя аз панда ли съм, човек ли съм. Хаха извинете ме за лиричното отклонение, но просто не се сдържах. Другото, на което много държа е да не ми люти на очите или да ги дразни. И не на последно място да не изсушава околоочния контур. Като цяло не робувам на марки били то бюджетни или от по-висок клас. Използвам продукти както от единия вид така и от другия. При поредното ми търсене на подходящ дегримьор попаднах на този на лидълската марка Cien.



Макар, че нямах кой знае какви очаквания към самия продукт все пак реших да го пробвам. Пък знае ли човек от къде ще изскочи зайчето.
   Самият дегримьор се намира в практична светлозелена на цвят тубичка с помпа отгоре. Като цяло опаковката не грабва с кой знае какъв външен вид, но много ми харесва помпата, от която излиза продукта поради удобството, което дава при употреба.



 В това отношение производителят наистина спечели моите симпатии. Ах как обичам всичко да ми е удобно и да става по лесен начин. Въпреки светлозеления цвят на тубичката течността в нея е с прозрачен цвят и лека и ненатрапчива миризма. И тук е мястото да вметна, че въобще не можахме да се разберем с този дегримьор. Колко ли пъти не му давах шанс да се заобичаме с него. Но, не, не, не и пак не. Не става и не става. Първо, когато го използвам ако неволно допусна да попадне в очите започва така да люти, че веднага ми потичат сълзите. За това всеки път, когато си махам грима с него много внимавам да не влезе в очите ми, но въпреки това доста често ми се случва. И много добре знаете колко неприятно е това. Другото, което намирам като голям минус е, че не премахва грима достатъчно добре. Всяка сутрин се събуждам с остатъци грим под очите, което е явен показател, че продукта не се справя достатъчно добре с тази си задача. И не на последно място по важност е, че този дегримьор ужасно изсуши областта около очите ми. В началото всичко беше нормално, но с течение на времето през, което го използвах обаче забелязах, че кожата в тази област ужасно се изсуши. И макар, че използвам хидратираш околоочен крем положението си оставаше все същото. Склонна съм да се позамисля дали не може друга да е причината за изсушаването. Но през последните месеци единствения продукт, конто съм сменила беше точно дегримьора. Преди това всичко си беше наред. Това ме навежда на мисълта, че точно този продукт доведе до това. Така общо взето втората ми среща с продукт на Cien се оказа пълен кошмар. Този дегримьор не отговори на нито едно от моите изисквания и ме остави с доста неприятни спомени.
Състав: Aqua, Glycerin, PEG-7 Glyceril Cocoate, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Poloxamer 184, Polysorbate 20, Allantoin, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Parfum, Hydrolyzed Silk, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Phenohyethanol, Citric Acid, Lactic Acid.
   А кой е вашият любим продукт за премахване на околоочен грим?

LOVE Grazzia!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea