Review: Clinique rinse-off foaming cleanser

   Здравейте,прекрасни. От доста време се каня да напиша ревю за Clinique rinse-off foaming cleanser. Но по една или друга причина все не стигам до там. Чудя се сама на себе си,защо не съм го направила до сега, но ето че деня на истината настъпи. Ето защо продължавам по същество.




   Тъй като Clinique е от високия клас козметика и пълноразмерната опаковка би ми излязла доста солено. Пък и знам ли дали би ми харесал, все пак цената му не е по всеки джоб, реших първо да си взема травъл размер, който е 30 мл. И ако ми хареса тогава спокойно да си взема пълноразмерния продукт. А дали ще ми хареса ще разберете по-надолу в поста.
   Clinique rinse-off foaming cleanser e със сравнително гъста кремообразна консистенция и перлен млечно бял-розов цвят /не ме винете аз така го виждам цвета/.




 При досег с водата прави обилна хрупкава пяна, направо чувам как прави "хруп-хруп" докато си мия лицето. Като количество колкото едно грахово зърно е напълно достатъчно за почистването на цялото лице. И смело мога да заявя, че това е най-икономичния измиваш продукт за лице, който съм използвала до сега. Почиства безпроблемно всякакъв грим, замърсявания, себум, общо взето всичко, което е по лицето. Като след това кожата буквално скърца от чистота, но въпреки това не се усеща опъната или раздразнена. Наистина след употребата му кожата ми се чувства много комфортно. Тук е момента да спомена, че трябва много да се внимава да не попадне в очите, защото ужасно много люти и е изключително неприятно. По принцип от Clinique твърдят, че продукта няма мирис, но не знам аз ли си внушавам или наистина долавям лек аромат. Освен това е офталмологично тестван и е тестван за алергии. Предназначен е по принцип за нормална кожа и макар, че моята е мазна при мен си върши повече от перфектно работата. Нещото, което забравих да спомена, че благодарение на това, че прави обилна пяна изключително добре работи в комбинация с електрическата ми четка на Philips Visapure, което ме кара да го харесвам още повече. В началото не предполагах, че толкова много ще ми хареса и ще бъда толкова доволна. Определено си заслужава всяка една стотинка, която се дава за него. Ето, че първата ми среща с продукт на Clinique се оказа повече от успешна. Което ме навежда на мисълта, че няма да е последна.
   А вие пробвали ли сте Clinique rinse-off foaming cleanser и останахте ли доволни? Кой е вашият любим измиваш продукт за лице?

LOVE GRAZZIA!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea