Седефени трици на Христина ревю...

   Здравейте, прекрасни. Лятото е в разгара си, навън е страшна жега и може би поради факта, че свързвам този сезон с морето, плажа и така мечтаната отпуска, са може би причината да ме е налегнал такъв мързел напоследък. Толкова много идеи ми се въртят в главата, но все не успявам да се стегна и да свърша малко работа. Смея да кажа, че в жегите съм свела грима до минимум, като под минимум разбирайте нищо абсолютно нищо. Никакви фон дьо тени, пудри, ружове и т.н ... Просто кожата ми се почуди по кои параграфи да капризничи и реших да я оставя малко да си почине от всякакви гримове. Но за сметка на това наблегнах на бялата козметика и със справянето с капризите на кожата ми. Като собственичка на изключително мазна кожа на лицето обичам често да я ексфолирам , така че ефективно да мога да премахна повърхностния слой мъртви клетки, които се натрупват на повърхността и. В тази графа през последните няколко месеца изключително много се открои един продукт и който признавам си много ми харесва.. А това са седефените трици на Христина юхууу... Именно за тях ще си говорим днес.


   Според Христина триците почистват, ревитализират, обновяват и изглаждат смесената и мазна кожа. Избистрят тена. Спомагат за отстраняването на проблеми с пигментацията, белези от акне, почистват черни точки, пъпки и изглаждат и тонизират кожата. А за да разберете фали съм напълно съгласна с горното описание продължавайте да четете.
   Триците са поместени в пластмасово бурканче, което се затваря с капачка с винт и което бих определила като сравнително стабилно. Количеството е 200 гр., което си е предоволно. Консистенцията на продукта наподобява на тази на ексфолиантите за лице и е кафеникава на цвят.



Ексфолиращите частите, които се съдържат в триците макар и да са по-едри правят деликатен пилинг, което ги прави подходящи дори и за ежедневна употреба. Аз лично ги използвам почти всеки ден и до сега не съм имала никакъв проблем с тях или да са ми предизвикали някакви раздразнения. Още с отварянето им ще ви направи впечатление специфичният аромат, който на някои от вас може да не се понрави. Но все пак по мое мнение не е чак толкова лош на мен дори ми допада. Триците перфектно почистват кожата от натрупалия се слой мъртви клетки, но в никакъв случай не я изсушават. След употребата им кожата се усеща мека и гладка. Удобни са при употреба тъй като се отмиват много лесно и бързо. Не бих могла да кажа дали действително действат на акнето, черните точки и пигментацията. Поне при мен не забелязвам някаква разлика. Може би трябва повече време. Но ако забележа някакви промени определено ще има ъпдейт. Обаче по отношение на това, че избистрят тена съм съгласна. Бих казала, че кожата направо светва. А за състава им какво да кажа. Повече от перфектен - дестилирана вода, микроперлени частици, екстракт от лайка, екстракт от хмел, каолин, прополис.
   В заключение ще кажа, че много ми харесват тези трици. Ефикасен и определено бюджетен продукт / цената варира между 3 и 4 лева /. Даже вече съм се запасила с втора опаковка от тях тъй като в моя град са трудно откриваеми.Забравих да спомена, че Христина имат и други видове тоалетни трици освен седефените, които между другото смятам да пробвам в съвсем скоро време.
   А кой е вашият любим вид от тоалетните трици на Христина?


LOVE GRAZZIA!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea