Kaufland Care Milde Waschcreme ревю

   Здравейте, прекрасни! Наистина съм много щастлива, когато имам късмета да попадна на бюджетен продукт, който да ми хареса толкова много, че да си го купувам отново и отново. Вярвам, че доста от нас са попадали в ситуацията да си купяъ скъпа козметика, разбирайте от порядъка на стотина лева, която нищо не върши, а понякога дори не ни и действа добре. Меко казано даването на такива баснословни думи за козметика, която ти иде да захвърлиш директно в коша си е направо грехота. А на фона на стандарта на живот на средностатистическия българин греха става още по-голям. Не ме разбирайте погрешно, но както има страхотни продукти от високия клас козметика, така има и такива, които не си заслужават парите дадени за тях. Но днешния пост смятам да посветя на нещо по-бюджетно, но ефективно. И тук става въпрос за измиващия крем за лице с хамамелис и пъпеш от линията Care на Kaufland.




   Ако трябва да съм откровена при закупуването му бях скептично настроена към измивните му качества. Све пак за цената му от 3.29 лева не би трябвало да се очакват едва ли не чудеса. Е така е не прави кой знае какво с кожата, но въпреки това много приятно ме изненада. Формулата му наподобяваща на тоалетно мляко е с много нежен аромат и много добре почиства кожата, като не оставя мазен филм. Консистенцията му е сравнително рядка, но не пък течна, като в него има малко розови сферички, които при контакт с кожата се разтварят и на практика не правят абсолютно нищо.



 Правила съм експеримента да го използвам или само при сутрешната или само при вечерната ми рутина. И на мен повече ми харесва да го използвам сутрин. Почиства кожата от себума много добре.и почистването само с него ми е напълно достатъчно. Като нито един път не съм я почувствала пресушена или раздразнена, напротив даже се усеща освежена. А тампонът напоен с тоник, с който съм минала лицето след това остава чист. Което е показател за ефективността на почистващия крем. Що се отнася до това как се е справил, когато съм го използвала вечер нещата стоят по същия начин освен ако не съм била гримирана. В този случай почти перфектно се справя с премахването на грима с малко изключение на затруднението , което изпитва при отстраняването на спиралата. Но за сметка на това не не дразни и люти на очите, което си е голям плюс. Но това, че не премахва на 100% грима за мен не е проблем, защото винаги го използвам като първа стъпка в почистването на кожата. Като след това задължително измивам лицето с друг почистващ продукт. Хубавото на този крем, е че може да се използва както върху суха така и върху мокра кожа или дори под душа, което внася огромен комфорт при използването му. Не съдържа парабени, минерални масла, парафин или SLS.

Състав:Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Cetearyl Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil, Gliceryl Stearate Citrate,Dicaprylyl Carbonate, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Sodium Chloride, Xanthan Gum, Sodium Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Propylene Glycol, Parfum, Polyisobutene, Ethylhexylglycerin, Lactose, Disodium EDTA, Hamamelis Virginiana Water, Microcrystalline Cellulose, Sorbitan Oleate, Caprylyl/Capryl Glucoside, Cucumis Melo Fruit Extract, Alcohol, Benzoic Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Sorbic Acid, CI 77491

   Макар, че е предназначен за суха кожа при мен кремът на Kaufland се отразява много добре. А имайте в на предвид, че аз съм с много мазна кожа. Почиства я много добре като никога до сега не я е раздразнил или пресушил. А за цената даже няма да коментирам просто. Всичко това ме кара да го харесвам до толкова, че съм изхабила две опаковки от него и ще продължавам да си го купувам. Така, че ако си търсите нещо бюджетно, но ефективно този продукт си заслужава да го пробвате.
   А вие пробвали ли сте го и останахте ли доволни? Кой е вашият любим измиваш продукт?

LOVE GRAZZIA!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea