Bilka Grape Energy Hyaluron + Micellar Water 3 в 1 ревю

   Здравейте, прекрасни. Продуктът, който се превърна в неизменна част от моята бюти рутина и без който не оставам е мицеларната вода. Откровено казано бях доста ентусиазирана, когато видях, че от Билка са пуснали своя мицеларна вода. Тъй като се надявах да измести от сърцето ми така любимата ми розова мицеларна вода на Биодерма. Като един по-бюджетен вариант. Но с ръка на сърцето мога да твърдя, че такова нещо не се случи. Даже меко казано съм разочарована. Но преди да разберете защо, нека да видим какво обещават от марката.
- нежно почиства грима и отстранява нечистотии, без дразнене
- хидратира и способства за задържане на естествената влага в кожата
- освежава, възстановява еластичността и съдейства за ускоряването на регенерацията
- не съдържа аромат и спирт, с отлична поносимост на кожата и околоочния контур
- без изплакване
- съдържа хиалуронова киселина ( Сиве 3 ) - повишава хидратацията на кожата и стимулира възстановяването на тъканите
- съдържа водоразтворимо масло от гроздови семки - богато на витамини Е, РР, А, В, ензими, флавоноиди, регулира омазняването и подобрява еластичността
- съдържа Д - пантенол - мощно стимулира регенерацията на клетките
- съдържа глицерин/ растителен/ - отлично почиства, овлажнява и възстановява еластичността на кожата





   След така силното представяне, това би трябвало да бъде един много обещаващ продукт, който да се превърне в тотален бюджетен любимец. Но за кой ли пореден път се уверих, че това не е така. Колко ли пъти не давах шанс на тази мицеларна вода да се заобичаме с нея, но всеки път резултата беше едно голямо и катастрофално "НЕ". Първото нещо, в което тотално се срина тази мицеларна вода, е че попаднеше ли ми в очите започваше да ми люти. А както знаете много държа на това дегримьора да не ми люти или дразни на очите по никакъв начин. Другото, което ужасно ме разочарова, е че не премахваше толкова ефективно околоочния грим и ми отнемаше повече време в търкане в стремежа си да премахна колкото се може повече.От една страна това удължаваше процеса по премахването на грима, но и увеличаваше количеството на използваната вода, което я прави доста неикономична. И въпреки положените усилия всяка сутрин се събуждах с така наречения панда ефект под очите. Което е ясен показател за неефективността и при премахването на грима. Що се отнася до отстраняването на цялостния грим по лицето и там нещата не стояха много по-добре. Имах чувството, че нищо не почиства и само размазва грима и мръсотията по лицето. Като след това усещах кожата да мазнее, сякаш съм се мазала с масло. Но кой да погледне, че в състава се съдържа масло от гроздови семки, което има себурегулиращи свойства. Като цяло не съм забелязала да оказва някакво влияние върху отделянето на себума. Но не мога да не отбележа това, че докато използвах мицеларната вода на Билка никога не съм усетила кожата си пресушена, дехидратирана или раздразнена, както се е случвало с други мицеларни води. Даже напротив след употребата и усещах кожата си много мека на допир. Но въпреки последните хвалебствени думи за този продукт на фона на цялостните ми впечатления, не могат да применят факта, че останах страшно разочарована и недоволна от тази мицеларна вода. И определени не бих повторила покупката.
Състав: Aqua, Decyl Glucoside, Disodium Cocoyl Glutamate, Phenoxyethanol, Grape Seed Oil, PEG-8 Esters, Sodium Hyaluronate, Panthenol, Glycerin, Propylene Glycol.

   Ще ми бъде интересно какво е вашето мнение за тази мицеларна вода и дали сте останали доволни? Коя е вашата любима мицеларна вода?

LOVE  GRAZZIA!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea