Avene Couvrance High Tolerance Mascara - перфектната ежедневна спирала

   Здравейте, прекрасни! Замисляли ли сте се кой е онзи продукт от козметичния ни арсенал, без който не можем и дори само него да използваме ще бъде напълно достатъчен да ни накара да се чувстваме като кралици. Ако всяка една от нас трябва да отговори на този въпрос отговорите биха били толкова различни, колкото са различни и хората по света... Аз лично ако не съм с очна линия или поне със спирала не се чувствам добре в кожата си. И именно това са моите продукти , без които не мога, както може би вече се досетихте. Точно тази моя страст към спиралите ме кара непрекъснато да пробвам все нови и нови, и така докато не намеря едва ли не перфектната за мен. И откровено казано много рядко повтарям покупката на дадена спирала. Но като, че ли нещата в днешния пост ще стоят по-малко по-различен начин. Защото продуктът, за който ще е днешния пост ми хареса толкова много, че няма как да се сдържа да не споделя впечатленията си с вас. С тази спирала се сдобих при едно намаление подтикната от множеството положителни мнения за нея. Е все пак не мога да остана и аз по-назад хаха... Спиралата, за която ще си поговорим днес е на Avene Couvrance High Tolerance Mascara, към която смело мига да заявя, че съм тотално пристрастена. А защо е така ще разберете малко по-надолу в този пост.


   Avene Couvrance е спирала с висока толерантност, която подчертава, разделя и извива миглите, дори и най-късите. Нейната иновативна формула осигурява дълготрайност и лесно демакииране. Без ароматизатори, без парабени, тя е предназначена и за най-чувствителните клепачи и очи.
Количество: 7 мл.
Цена: приблизително 35 лева
Срок на годност след отваряне: 6 месеца
   Принципно, когато отварям една спирала и започвам да я използвам в началото винаги има един период на нагаждане, тя към мен аз към нея. А не са и рядко случаите, когато консистенцията на самия туш е по-течна и се налага да изчакам, за да се посгъсти и едва тогава да използвам спиралата. Вероятно поради горепосочените причини и още знайни и незнайни такива са рядкост случаите, когато с дадена спирала да се харесаме от самото начало. Но със спиралата на Avene се случи точно обратното. Просто бях очарована от резултата, който постигнах с нея още от първия път. Пред себе си в огледалото виждах едни обемни, извити и дълги мигли. И като казвам обемни не ме разбирайте тип кукленски мигли, даже напротив стояха доста естествено, а не претруфено. Което я прави идеална за ежедневен грим. Разбира се ако искате да внесете малко повече драма във вашия поглед, нищо не пречи да сложите няколко пласта, така че миглите ви да изглеждат още по-обемни. А извивката, която постигам благодарение на силиконовата четка с две страни /едната за обем и извиване, другата за разделяне на миглите/ се задържа абсолютно цял ден, така че не се налага да се притеснявам дали по някое време миглите ми няма да клепнат надолу.




 Имайте в на предвид, че аз имам дълги и прави мигли, които е много трудно да ги накараш да стоят цял ден извити. Освен това тушът е наситено черен. И можете да бъдете абсолютно сигурни, че спиралата е изключително дълготрайна и си стои непокътната цял ден и под това имам в на предвид, че не се рони или размазва. Точно този факт ме кара да я харесвам все повече и повече. Просто едно от най-омразните ми неща е да видя по някое време през деня, че спиралата ми се е размазала или наронила на ситни черни точици под очите. Предполагам сега разбирате, защо толкова държа на точно това. И не на последно място искам да отбележа факта, колко лесно се отстранява тази спирала. Без много търкане или усилия всичкия туш е отстранен. Абсолютна мечта на фона на упоритите спирали, на които съм попадала. Освен това тъй като е предназначена за чувствителни очи не ги дразни, което я прави подходяща за тези от вас, които носят лещи. Иначе казано няма нещо, което да не ми харесва в спиралата на Avene. Освен леко високата цена. Но поглеждайки факта, че тя отговаря на всичко онова, което търся в една спирала съм склонна да преглътна цената и.
   Ще ми бъде интересно да разбера коя е вашата любима ежедневна спирала и защо?
   Състав: Water (Aqua), Beeswax (Cera Alba), Glycerin, Cetearyl Alcohol, Acacia Senegal Gum, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax (Candelilla Cera), Silica, Stearic Acid, Palmatic Acid, Glyceryl Dibehenate, 1,2 - hexanediol Carrageenan, Glyceryl Behenate, Glyceryl Carpylate Lactic Acid, Sodium Hydroxide,  Sodium Stearoyl Lactylate Tribehenin, Iron Oxides (CI 77499)


LOVE GRAZZIA!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea