Околоочем крем Make me bio с витамин Е и екстракт от краставица

   Здравейте, прекрасни. Честита първа пролет малко на патерички. Но при мен е така винаги съм със закъснение. Какво да се прави такава съм си. И така продължавам по темата на днешния пост. Както вече вече ви бях споменала все повече се старая в грижата ми за кожата да залагам на натуралната козметика и благините, които можем да получим от природата. Оказвайки се в ситуацията на търсене на поредния околоочен крем реших да рискувам с продукт на марка, която е абсолютно непозната за мен. Като нали разбирате, че това си в нож с две остриета. Без предварително четене на ревюта или някаква информация в интернет, просто го добавих в кошницата с надеждата да се окаже сполучлива покупка. Явно в този момент авантюристичната част от мен е взела превес хаха... Може би се зачудихте коя е тази марка. Става въпрос за полската марка Make me bio, която е създадена от любов към природата. Тя произвежда 100% натурални козметични продукти, които са на базата на растителни екстракти от органични култури. Част от състава на козметиката Make me bio са студенопресованите нерафинирани масла, както и витамини в чистата им форма. Това хармонично съчетание на естествени съставки има изключително положителен ефект върху състоянието на кожата на лицето и тялото, както и върху косата. Продуктите на марката са безопасни, хипоалергични и не запушват порите. Ефективността им е потвърдена от водещи дерматолози. Козметиката Make me bio отговаря на изискванията и на най-взискателните клиенти.
   Страхотно звучи нали. Но на теория е едно, а на практика друго. Както може би вече ви стана ясно продуктът, за който ще си говорим днес е околоочният крем на Make me bio с витамин Е и екстракт от краставица.




Количество: 15 мл.
Цена: 17, 90 лв
Къде може да бъде закупен: www.enzo.bg
За кого е предназначен: за всички възрастови групи и всеки вид кожа
Срок на годност след отваряне: 6 месеца
Кремът е поместен в пластмасов флакон с помпа, която прецизно дозира количеството излизащ продукт. Като адмирирам решението на марката да направят опаковката с помпа от гледна точка на удобството при употреба, но освен това така е и по-хигиенично. В това отношение имат голям плюс от мен. Може би единственият недостатък, който намирам.в опаковката е това, че е непрозрачна и така не може да се види какво количество крем остава. Продуктът вътре е с бяла кремобразна консистенция и много лека и ненатрапчива миризма.




 Нанесен в околоочната зона се усеща изключително леко и приятно, а не мазно и тежко, като бих казала, че попива сравнително бързо. Определено хидратира околоочната зона, но като, че ли не достатъчно, поне аз така усещах нещата. Сякаш ефекта, който дава е по-краткотраен и поне при мен след определено време тази зона започваше да се усеща суха и опъната. Но въпреки това се оказа добра основа за грим, като след него коректора се разнася доста по-лесно и не стои така суховат. Като отнова ефекта не е особено дълготраен. Не бих могла да кажа дали оказва влияние върху бръчки поради липсата на такива за мое щастие. Но за това дали оказва влияние върху тъмните кръгове смело мога да твърдя, че ефекта е нулев.
   Както стана ясно околоочният крем на Make me bio за мен се оказа несполучлива покупка. Да доста в приятно кремчето, но не успя да ме впечатли с кой знае какви качества. Така, че поне за себе си не бих повторила покупката.
Състав: Aqua, Butyrospermum Parkii* (Shea butter), Prinus Amygdalus Dulcis, Macadamia Ternifolia Nut Oil* (Macadamia), Tocopberol (Vitamin E), Cetearyl Glucoside, Cucumis Sativus Extract (Cucumber Extract), Cetyl Alcohol, Xathan Gum, Benzyl Alcohol, Debydroacetic Acid, Rosa Damascena Flower Oil, Benzyl Cinnamate**, Citral**, Citronellol**, Eugenol**, Geraniol**, Linalool**


LOVE GRAZZIA!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea