Nuxe Reve De Miel Face and Body ultra-rich cleansing gel

   Здравейте, прекрасни! Ето, че дойде ред за поредното ревю на почистващ продукт за лице. Тъй като съм собственичка на изключително мазна и капризна кожа на лицето почистването му е от първостепенно значение за мен. Поради тази причина продуктите от тази категория ги сменям постоянно, а и свършват най-бързо при мен. През последните месеци верен помощник в мисията чиста кожа ми беше почистващия гел на Nuxe от серията Reve de Miel.
   Самия гел се предлага в две разфасовки от по 200 мл. и 400 мл. Като аз си взех тази от 400 мл., която ми служи вярно месеци наред. Много ми харесва това, че опаковката е с помпичка, което я прави много удобна при употреба. Но макар, че е пластмасова се усеща стабилна. Самия гел е с гъста гелообразна консистенция с кафяво-кехлибарен цвят и силен сладникав аромат нещо средно между карамел и мед. Който не ми беше особено по вкуса, но с времето, като че ли му свикнах.




 Този гел не е от тези, които се пенят особено, бих казала, че прави съвсем лека пяна, когато го втривам с ръце. Но когато го използвам в комбинация с електрическата ми четка.на Philips там вече се разпенва значително повече. Като са ми необходими средно между 2 или 3 изпомпвания за почистването на цялото лице и въпреки това си е страшно икономичен продукт, който буквално няма свършване. Макар, че е предназначен за суха и чувствителна кожа, изключително добре се отразяваше на моята мазна кожа. Като се справяше перфектно с премахването на грима, замърсяванията и себума от лицето, оставяйки кожата мека, успокоена и подхранена, но в никакъв случай пресушена. Не запушва порите и не дразни кожата по никакъв начин. Направен е от 93 % натурални съставки. Като съдържа слънчогледово масло, оризови трици, макадамия, сусам, арганово масло, шеа, ечемик и акациев мед. Не съдържа парабени и сапун. Какво може повече да се иска от един почистващ продукт. Отлично съотношение между цена и качество, натурални съставки и отлична ефективност при почистването на кожата.
   За мен това е продукт, който си заслужава всяка една стотинка и всички хвалебствия изказани за него са напълно заслужени. Несъмнено бях впечатлена и смятам съвсем скоро да се сдобия със следваща опаковка. А вие пробвали ли сте го и останахте ли доволни?

INGREDIENTS: AQUA,/WATER, GLYCERIN, SODIUM COCOAMPHOACETATE, SODIUM LAUROYL SARCOSINATE, LAURYL GLUCOSIDE, PARFUM/FRAGRANCE, MEL/HONEY, SUNFLOWER SEED OIL, PEG-8 ESTERS, SODIUM COCOYL GLUTAMATE, SODIUM LAURYL GLUCOSECARBOXYLATE, ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER,PHENOXYETHANOL, GLUCONOLACTONE, SODIM HYDROXIDE, COCO-GLUCOSIDE, GLYCERYL OLEATE, CITRIC ACID, ALLANTOIN, SODIUM BENZOATE, TETRASODIUM GLUTAMATE DIACETATE, 1,2-HEXANEDIOL, CAPRYLYL GLYCOL, CARAMEL, CALCIUM GLUCONATE, TROPOLONE, HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, TOCOPHEROL [N2002/A]

LOVE GRAZZIA!

Коментари

Популярни публикации от този блог

REVIEW:Избелващ крем на Kokona & Mother

2 в 1 - част #1 /Damascena products/

Измиващ гел-ексфолиант на Elea